Devri bende ilk hamileliğimde de şimdiki hamileliğimde de kullandım . Fitil olarak tahriş edebilir ağızdan al dedi bana doktorum. Kesinlikle böyle yan etkisi var başım çok dönünce hemen yatıp uyuyorum ben uyandığımda bişey kalmıyor. Kullanmak zorundasın başka çaren yok .. fitil olarak da kullansan hep akıntı hep ıslaklık oluyor o bölgede daha rahatsız edici bence