Atnc Herkese merhaba bebek kıyafetlerini ne zaman yıkayıp ütülediniz kaçıncı haftada valiz hazırladınız ?
feynnur Atnc ben 34 teyim hazırlamadım henüz. Erken doğum şüphesi ihtimali vs gözükmediği için. 35 te yıkamaya başlayacağım
Eymenkuzusu Atnc ilk gebelgimde 32. Hafta da bitirmiştim tum hazrligmj ileri ki haftaalrda iyice agirlasiyosn havalar da isiniyor is yapmak hele de utu yapmak cok zor oluyor 😌
Yenibirannee Atnc ben 35. haftada falan yapmıştım ama annemle kız kardeşimde geldiler yardıma hatta ben tarif ettim onlar yaptı
Gulsahs Ben valizimi daha geçen hafta hazırladım sanırım 33 haftalıkken kıyafet işlerini bitirdim bi odayı toparlamam kaldı 🥹
Atnc Ahsenmira bende erken hazır olsun istiyorum benim riskli gebelik Serklaj dikişliyim annemler yapacak mecbur ben hep yatıyorum çünkü kalkmak yasak bana erken doğum riski de olunca erkenden hazır olsun istiyorum
Ceydaaas1 Ahsenmira aynen bende öyle yapmayı duusnuuorum riskli gebeyim çünkü bu hafta şehir dışından annem gelicek kıyafetleri yıkayıp utulemek istyrm ama dolap almadık daha nasıl koyucam bilmiyorum herşeyi erkenden ayarlamak isturm herşeyimi tek başıma yetiştirmek zorunda olmak çok üzücü yorucu
hamcokelek33 Atnc yalnız yapacaksanız benden tavsiye 32-33te bitirmiş olun. Son haftalarda inanılmaz ağırlaşacaksınız. 38+0ım oturup kalkmakta bile zorlanıyorum. İyi ki son haftalara bırakmamışım
Atnc hamcokelek33 benim erken doğum riskim var Serklaj dikişliyim kalkmak yasak annem kayınvalidem yapacak o yüzden erkenden hazır olsun istiyorum önceden 22 haftalık bi kaybım var 30 da falan herşeyi yapsınlar istiyorum
hamcokelek33 Atnc başınız sağolsun… allah bebeğinizi sağlıkla huzurla kucağınıza almayı nasip etsin 💖 komşum da serklajlıydı, biraz zor bir süreç sizi anlıyorum. Ama allahtan yanınızda birileri varmış,allahın izniyle hallolur
Ahsenmira Ceydaaas1 evet maalesef ben ve eşim dışında hiç destekcim yok ama biz Allahın izniyle herşeyi hallederiz
Atnc hamcokelek33 çok sağolun Allah razı olsun. Çok da erken hazırlamaya insanın eli varmıyor korku oluyor önce ki gebeliğimden kıyafetler falan alınmıştı pek eksiğimiz yok zaten 30 u görelim inşallah hemen 1 haftada halledilir
nurunuzgeldi Ben 24 üm her şeyi aldıktan sonra en geç 32 33 arası her şeyini yıkayıp ütüleyip hazırlamayı düşünüyorum nasip olursa çünkü son zamanlarda görüyorum kadınlar yürüyemiyor sürekli çişleri geliyor hangi ara yıkama ütüleme yapılacak çok zor o strese gerek yok
edacnr96 Benim 33.haftamda görümcelerim ve annem sağolsunlar herşeyi yıkayıp ütülediler, hastane çantamı da yine aynı hafta hazırlamıştık. Erken olması benim kafamı rahatlattı. Kenarda hazır beklesin zararı yok 🤷🏻♀️
Mavili1480 Atnc Cuma günü 28 haftalık oluyorum yarın başlayacağım kıyafetleri yıkamaya evde bir çocuğum daha var tek başımayım erken haftalarda başlayıp yavaş yavaş halledeceğim