Hanımlar net olmamakla birlikte oğlumuza çift isim olarak Hasan Agah ismini koymayı düşünüyoruz. Hasan rahmetli kayınpederimin ismiydi. Bir de oda kapısına vs yaptırılan isimli süsler varya bunların bazılarında hele ahşap anı küplerinde çift isim uzun kaçıyor sığmıyor. Bu durumda anı küpünü tek ismiyle Agah olarak yaptırsak sizce saçma mı olur. Bir de Hasan ismine saygısızlık gibi mi olur emin olamadım. O da çocuğumun isimlerinden biri olacak sonuçta. Fikrinize ihtiyacım var