Laavinia Şu su olayını bir türlü oturtamadım şimdi de ortalama 7 haftalık hamileyim daha çok dikkat etmem gerekiyor ama nafile tadı güzel gelmiyor
NereyeKoyduysanOrdadir Laavinia pipetli bir termos alın büyüklerden 830 ml olanlardan falan, sürekli elinizde olsun pıt pıt çekip ne kadar içtiğinizi bile anlamazsınız bittikçe de doldurun günde 4 defa doldursanız yeter.
tahamommy Laavinia bende bugün sürahinin içine karanfil attım 3 tane tat veriyor birde bence suların tadı var ya ben her suyu içemiyorum bi tane markaya alışmışım sadece 🥲 başka bi sudan hemen midem ağrıyor
Laavinia Sazenin he pardon mısır yazmışsınız zeytinyağlı yemeklerden anladım sarma dolma geldi aklıma 😂
Senabozdemir Haftamdayım yenılerde başladım şu içmeye o da soğuk olacak. Bu haftaya kadar da su yerine limonata tükettim
patulii Laavinia tarçın veya elmanın kabuğunu soyup suyu tatlandırın, bende içemiyordum doktorum öyle öneri yaptı, bide uygulama indirin su hatırlatıcısı ben onun sayesinde içebiliyorum motive ediyor
nevaneva Laavinia bende içemezdim enfeksiyon korkusundan mecburen içiyorum su içmek gebelikte çok önemli gerçekten bir gün zorlayıp 3 lt içseniz sonra zaten sürekli içesiniz geliyor alışıyorsunuz
sedasalman Laavinia pipet bana çok yardımcı oluyor. Pipetle de içebilirsiniz veya pipetli şişe deneyin. Ben öyle alıştım
Seyda-06 Laavinia ben suyumun içine limon dilimleri atıp bekletip limon aramolı içiyorum daha iyi geliyor o zaman yada soda falan içmeye çalışıyorum ama kana kana içmeyi özledim lıkır lıkır susuyorum aşırı bir yurum alıp kusmaya gidiyorum çok zor gerçekten
mehtapdnz İlk üç ay sudan tiskinoyodum simdi günde 4litreye yakın su tuketiyorum gecer tistinmen ama gecene kadar zorla kendini susuz bırakma suya limon at yada meyveyle tatlandir