Merhaba herkese, tetanoz yerine bu üçlü aşı da yapılıyor biliyorsunuz normalde bu aşı ücretliydi 800 küsür bir şey ben de alıp yaptıracaktım ama dün sağlık ocağından hemşire aradı artık devletin bu aşıyı ödeme kapsamına aldığını onlarda mevcut olduğunu söyledi. Bu aşıyı yaptırmak isteyen yani doktoru bu aşıyı öneren gebelerin bilgisi olsun parayla yaptırmaya gerek yok. Kendi sağlık ocağınıza sorup bilgi alabilirsiniz stok durumu için.