Ssdg Kızlar doğuma yakın enfeksiyon geçiren var mı acaba 37. 38. Haftalarda sanki vajinal enfeksiyonum var gibi de doktor geçen sordu bende her zamanki gibi diyip geçiştirdim çok önemsemedim ama bu hafta yanmalarım başladı. 37+4 üm…
Minigim_ben1 Ssdg bende 39 haftalık hamileyim gebeliğim boyunca enfeksiyon vardı şimdi akıntım var doktor fitil verdi ama fayda etmedi yada ben yapamadım doktor akıntıdan kaynaklı normal doğumda dikişler hasar görebilir demişti
Ssdg Minigim_ben1 ya bebeğe bulaşmasın da ben ondan korkuyorum. Geçen hafta çatı muayenem vardı keşke kültür isteseydim diye düşündüm. Benimde enfeksiyonum hep vardı bi dönem geçti şimdi sanki yine var gibi normal doğumda bebeğe bulaşma riski varmış
Minigim_ben1 Ssdg benim sadece akıntı şeklinde oluyo başka bir şikayetim yoktu doktor bol bol su iç dedi