Zeyno_01 canım 37 haftalık artık erken doğuma girmiyor. Bence doğarsa sağlıkla eve gidebilirsiniz 🙏🏻 inşallah için rahat olsun. Geçenlerde arkadaşım 37 haftalık doğurdu tosuncuk gibi bi oğlu oldu hiç hastanede kalmadılar bile 😊 bende şimdi 37+4 üm bekliyoruz