Baş geliş olduğu zaman çatı ağrısı benimde çok oluyor ama magnezyumsuz yapamam içeriği zengin olan bi magnezyum verdi doktorum onu kullanıyorum şuan ağrılarım gevti diyebilirim ve de hareket çok önemli esneme hareketi bile yapsanız agrilariniza çok iyi gelecek ben çok faydasını gördüm bende 33 haftaligim bu arada