Merhaba kızlar, şu an yumurta geliştirme aşamasındayım. Tahminen Pazartesi/Salı gibi OPU (yumurta toplama) olacak. Bu dönemde nasıl beslenmeli, nasıl hareket etmeli ve neleri kesinlikle tüketmemeliyiz? Tecrübeli annelerimiz ve anne adaylarımız bilgilerinizi paylaşabilir misiniz?