bilgeannee annem kaldı yanimizda 50 günlükken falan izine gittik tam 2 aylık olunca döndük şuan eşimle tekiz kendis yoğun çalışıyor nöbetleri falan oluyor gece birden ise falan gidiyor. Aslında bebeğe alıştım ama bazen çok zorlanıyorum kolik ve reflusu olan bir bebek çoğu günler kahvaltı bile yapamıyorum bazen 2-3 gibi yiyorum düzgün beslenemedigim için başım falan dönüyor çoğu zaman 🤦🏻♀️ tuvalete bile zor gidiyorum dağınık ev hiç sevmem evi bile toparlayamamak sinirlerimi bozuyor. Uykusuzluk oluyor sütüm de az zaten hepsi birleşince iyice de azaldi 🥲 bazı zamanlar ağlıyorum cok zorlandigim için daha doğrusu uykusuzluk ve açlık olunca. Kötü olmamak için birşeyler atistiriyorum ama sağlıksız oluyor. Bu konuya bir çözüm bulmam lazım 🥺 eşim sağolsun evde oldugu zamanlar yardımcı oluyor bana zaten o olmasa tamamen cokerdim herhalde 🥲 biraz azalmaya başladı sancıları umarım 3 aylık olunca geçer 🤲🏻 şuan bile kucağımda uyuyor bıraktığım an ağlıyor tuvalete gidemiyorum 😅🤦🏻♀️ 8. Hafta atak haftasiymis ondan sanırım 🥲