Merhaba, ben 8 yıldır panik atak hastasıyım. Gebelik için ilaçları bıraktım fakat yoğun anskiyete, evham, kaygı eklendi. 9. Haftadayım. Benim gibi olupta kaçıncı haftada ve hangi ilaçları kullanıyorsunuz. Artık dışarı dahi çıkamıyorum 1 dakikam bile iyi değil.