Birmucize17 Gmzrsln benim sağ tarafta sancı gibi ağrı oluyordu doktorum üşütmüş olduğumu gaz sıkışması yaşadığımı söyledi, hava değişimlerinden etkileniyoruz sanırım
babyhc Gmzrsln benimde aynı şekilde 4. gün bugün doktora gittim her şey temiz çıktı yürüyüş verdi ama azcık otursam hemen başlıyor bişi yediğimde de ya yatıyorum ya yürüyorum 7.ayımdaym bende 29 hfta
_haticeeee_ Benim sürekli oluyor çünkü hep oraya toplanıyor ne uyuyabiliyorum ne de uzanabiliyorum 38 haftalığız :)
Gmzrsln Benim ilk gebeligimdede olmustu 6 sene önce o zaman böbrek büyümesi demişti doktor ama bu sefer hiç gecmiyo acısı insan hiç mi oturup uzanamaz gecmiyo tek sırt üstü yattığımda hafifliyo oda gebelikte sırt üstü yatmak önerilmiyor
Gmzrsln Yine doğuma kadar devam edecek galiba çok zor Allah başka dert vermesin hayırlısıyla doguralim insallah