Deniz-- Kizlar hamilelikte mastit olan var mi tek göğsüm şişti kızardı ateşte var acilde bişey yapamadılar genel cerraha yönlendirdiler durumu yaşayan var mi çok canim yaniyor
Bus-ra590 Deniz-- çok geçmiş olsun 1 haftadır biber gibi yanıyor ve batıyor ama şişlik yok doktoruma sormuştum süt kanalları doluyor demişti sizinki daha farklı sanırım
Turuncukadin Deniz-- canım dut kurusu kaynstip içmek çok işe yariyormus mastitte haberin olsun. Bir dene istersen
Deniz-- Bus-ra590 sizin dediginiz gibi oluyordu bu kizardi sisti dokunamiyorum bile süt kanali tikanip enfeksiyon oluyormuş aşırı ates yaptı bide bana
Bus-ra590 Deniz-- benim 1 haftadır böyle henüz ilerleme olmadı bakalım doktora gideceğim bende yakın zamanda beyaz lahana kompresi mutlaka dene
Turuncukadin Deniz-- şekerin yoksa yapmaz canım. Mastit yaşayan bi yakınım dedi bana bunu ona da doktor söylemiş zaten. Gebelik şekerin yoksa yap
adaluna12 Çözüm bulabildiniz mi acaba. Nasıl geçti mastit. Ben 14 haftalık hamileyim ve göğsümün biri acıyor, ağrıyor.