Sngl_mhmt Hanımlar benim kusmalarım bitmiyor 13. Haftadayım ama çok kötüyüm doktor Zofer ilacı verdi 40 gündür içiyorum halada içmeye devam edicem çünkü o ilaçsız duramıyorum ama içmekte istemiyorum benim gibi bu ilacı uzun süreli kullanan var mı bi zararı varmıdır
Buseeozd Sngl_mhmt ben 3 aya kdr kullandım sonra şükür bulantılarım bıcak gibi kesti. Bianda bitti ama sürekli kusmak bebeğe de zarar verdiği için mecburen içmek zorunda kalacaksınız.