Dün kontrolüm vardı 36+3 haftalık hamileyim nst de sancım çıktı alttan muayene etti, bir parmak açıklık var ama, doğum başlamamış dedi , sancıların artabilir dedi, buna benzer bir şey yaşayan var mı tahmini ne zaman doğumum başlar yakın mıdır?yoksa normal mi bilenler yardımcı olabilir mi ve bir parmak açıklık bir cm mi demek ne kadar oluyor?