Cimcime30 ppmerlina kız adetlıyken rahım kalınlığı 14 mm çıktı bırde 1.5 cm polıp gördü doktor rahım Dınlensın dedı yasmın kullandım
ppmerlina Cimcime30 rahim kalınlığı için ya adet olmana az kalmıştır ya da gebelik hazırlığıdır diyolar demek ki adetliyken kalın çıkıyosa sıkıntı Zaten adet demek o rahim duvarının parçalanıp dökülmesi demek
Cimcime30 ppmerlina aynen kuzum o da ağrı yapıyor kanama durumunda kullandım ıste düzene gırdı kasıklarımda doluluk hıssedıyorum bılmıyorum ya olayım da kurtulayım ya da teste çıksın ya
Aysun84 Cimcime30 Meryem süresi okuyun için inşallah dualar ile bütün anne adayları duam da Zekeriya as duası var gebelik için
Aysun84 GezenTavuk_2 benim de 23 Nisan pik ti çatlama da gördüm dün ve bugün açık kahverengi leke görüyorum çok çok afedersiniz sildikçe geliyor çamaşırımı kirletmiyor çok merak ediyorummm🥹
1tosbikannesi GezenTavuk_2 bence genel olarak herkeste oluyordur ama çoğumuz farketmiyoruzdur 🌸 bebiş yerleşiyor ya ee bir de rahimde büyüyor gayet normal olması 🤭
Aysun84 GezenTavuk_2 25 Nisan da çatlama gördüm yerleşme olabilir mi 🥹normal de bugün regl imin ilk günü
1tosbikannesi GezenTavuk_2 ben 18 haftalık hamişim teyzeleri 🌸 bu ay güzel haberler alsın bekleyen herkes bol bol dua ediyorum herkese 🌸
GezenTavuk_2 1tosbikannesi Allah razı olsun canım benim sende hayırlısı ile doğum yaparsın inşallah 🥰
Aysun84 1tosbikannesi Allah razı olsunnn inşallah size de hayırla sağlıkla evladınızı kucağınıza almayı nasip eylesin Rabbim