Cimcime30 ppmerlina bugünü atlatırsam yarın sabah test yaparım adet belırtım yok göğüsüm şiş acıyor bıde karnın alt kısmında sancı mı sızı mı bılmıyorum baskı var mıde bulantısı da
Cimcime30 Esım dün dedı adet oldun mu yok dedım yarın olurum dedım nerden bılıon dedı test yaptım negatıf dedım bence sen hamılesın dedı normalde demez @ppmerlina @GezenTavuk_2 😀
Cimcime30 GezenTavuk_2 artık hayırlısı dıyorum bak sabahtır adet olmayı beklıyorum gelemdı beklemesem hemen gelır
GezenTavuk_2 Cimcime30 eğer bundan sonra doğru çıkarsa enişte kahin kendim için de tahmin yaptıracağım abi ne goruyon🤣
Aysun84 GezenTavuk_2 tişikkür ederim dün bir video izledim diyor ki kimileri aylarca uğraşır kimileri de tekte hamile kalırlar çünkü gebelik aynı kaçan kovalanır misali dir kaçarsan kovalar seni olur hemen o yüzden o sizi kovalasın diyor du bana ders oldu 🤭