Ela009 Testlerim iki gün üst üste böyle çıktı pembe çizgi çıktı bide prodoctor markasında diğer alttaki de nimo gebelik testi. Bugün kan verdim 1.4 çıktı neden böyle olur çok yoruldum kızlar sabahtandır ağlıyorum biraz heveslenip umutlanmıştım eşime de gösterdim hatta testleri bide su tuttum gitmedi çizgiler prodoctorun çizgisi de pembe renkli 😭
GezenTavuk_2 Ela009 kuzum geçen ay aynısı başıma geldi 3 tane prodoctor testim bu şekilde çıktı kurudukça belli oluyordu bu test markası normalde çok iyidir ama artık kendisini bozdu en iyi marka awox ve predictor early
Efcmm Ela009 seni çok iyi anlıyorum rahat bırak kendini takıldıkça kafa yordukça inan olmuyor ben kafamda bitirdiğim zaman çift çizgi gördüm o kadar ümidim yoktu ki gecikmenin 10 gün sonra şans eseri öğrendim inşallah en yakın zamanda olur dua edeceğim senin için
Ela009 GezenTavuk_2 yaa oyle mi herkes övüyor bende prodoctor alıyım dedim böyle çıkto sizin fotoğraflar var mı böyke miydi
GezenTavuk_2 Ela009 Vallahi kuzum ben fotoğrafları sildim yani negatif sonuç geldiği için fotoğrafları da telefonda tutmanın bir anlamı yoktu benim burada hatta postum var aynı şekilde paylaşmıştım ama o da bayağı altlarda kalmıştır büyük ihtimalle Bir dahaki test seçimin awox yada predictor early olsun .