GezenTavuk_2 D_er_ya kuzum 12 gün gecikme ile negatif çıkıyorsa hala yoktur çünkü ben geçen ay 12 gün gecikme ile adet oldum
MRVESRV D_er_ya ben hamileyken betam 2 cikmisti. Kadin dogumda negatif diye bana antibiyotikler fitiller vs vermisti.meger hamileymisim… 5 ustu diyolar ama altida cikip hamile olunabiliyor.
GezenTavuk_2 D_er_ya benim de o kadar gecikmedi hiç h vücut kendini hazırlıyor hemde biraz etkilenmiştim benn