aslyalm merhaba , ultrasonlarda farklılık olabiliyor. Bence çok takılmayın, şeker yüklemesi vs yaptırdıysanız zaten sıkıntı çıkmaz. Ama yine de doktorunuzun temkinli davranması çok iyi. Bide bebeğin önden gitmesi doğum zamanını belirlemiyor. Bazen bazı haftalarda birden atak geçirip çok büyüyor, bazı haftalar da durabiliyor haftasını yakalayabiliyor. Doktorunuz sıkıntı yok dediyse çok takmayın