GULSAHKP gizemahm hiç mideni bulandırma canım ben her sabah yumurtamı yerdim ama hamile kalınca bi tiksinti geldi. 3.aydan sonra herşeyi yiyip içebildim. Yumurtaya eş değer besinleri araştır yerine onları tüketmeye çalış.
Fadiiiik gizemahm tiksinme yapıyodur cnm 😊 bende kurban bayramında hamile kaldığım için o kuzu etinin kokusuna mesela dayanamıyodum..zamanla geçiyor onlar cnm takma sen kafana 😊
Handan001 gizemahm sen yemek yiyebildiğine şükret ilk 3 ay çubuk krakerden başka bişey yiyemiyo kimse nerde kalmış yumurta balık
Depresif_polyanna gizemahm ben de yiyemedim 4.aydayım balık yiyemiyorum hala da. 3. Ayda dokto ra söyledim yeterli beslenemiyorum multivitamin ve demir ilacı verdi içinde balık yağı da var. Ilk 3 ay annenin deposundan tuketiyo bebek.
Migrenligebe gizemahm balik yiyemedigim icin doktorum omega 3’lu multivitamin vermisti. Regenesis max, siz de doktorunuza danisin