Onurbanuu Bı uygulama gecıkme dıyo bırı bugun regl gosterıyo sabahtandır sıldıkce bıraz zorladıkca pembe leke gelıyo yogunda degıl belım kasıgım bas agrımda var artık ayırt edemıyorum belırtılermı varmı yok mu dıye yanı olmazsada hazıranda transferım var
Minervabunny Onurbanuu üstte göremedim ama alttakinde var bence yaa inşallah sizinledir bebis hangi marka acaba test💞
Onurbanuu Minervabunny days doctor ılkını 28 yaptım alttakı dunun ya bılemedım regl oncesımı yerlesmemıı 🥲
Minervabunny Onurbanuu yaa, moralini bozmak istemem ama days doctor çok güvenilir bir test değil başka bir test var mı deneyebileceğin🌸
Efcmm Onurbanuu alttakinde var sanki yalancı değilse 2 gün sonra tekrar yap varsa artışa geçer belli olur
Minervabunny Onurbanuu ayyyy ciddi misinizzz prodoctorsa var diyebiliriz alttaki testte hadi inşallah haberdar edersiniz biziii🧿🤲🏼
oglussannesiiii Onurbanuu yerleşme kanamansa 3 gün sonra test yap yerleşmeden sonra hemen çıkmıyor bence