Geçen hafta şeker yüklemesi yaptırdım
Çok yüksek çıktı degerlerim, evde sabah akşam aç ve tok ölçmem istenildi hatta ben sürekli parmağımı delmemek için koluma çip gibi bir şey taktırdım
Neyse değerlerim çok iyi çıkıyor
Yükseği de zarar düsugu de bebek için
Ama gerçekten diyetimin dışına asla çıkmıyorum
Diyetisyen ne yazdıysa birebir hepsini uyguluyorum