gevezeyazar1 2 senedir kızgınlığa girmedi mi yani,işiyor diye şimdi neden sahiplendirmeye çalıştınız. Normalde dişi kedilerde duymadım ben kızgınlıkta çiş yaptıklarını erkek kediler yapar genelde,başka bir sorunu hastalığı yok ise geçici bir süreç ama sonrasında hemen kısırlaştırın malesef başka çözümü yok dediğim gibi başka rahatsızlığı yok ise devam etmez kısırlaştıktan sonra