Esma006 mommy_pink mommy_pink baya önde galiba 27 iken ben gittigimde 1.350 doktor 30.haftaya denk dedi şekeri azalt dedi
Fdmry mommy_pink 29.haftada 1400 dedi doktor şeker yüklemesi yaptırmamıştım 1800 lerde çıksaydı şeker yüklemesi yapacaktı normal aralıkta olduğu için gerek duymadı Şeker yoksa sorun yoktur bence
Bibebek_2kedi Önden gidiyor heralde canım benim 30 haftalıkken 1600 gramdı 1 hafta önden gitmesine rağmen
mommy_pink Esma006 ya öyle mi? bana hiç uyarıda bulunmadı. şeker yüklemesini yeni yaptırmıştım zaten bişey çıkmamıştı
mommy_pink Fdmry henüz geçen hafta yaptırdım şeker yüklemesi testini. çok düşük çıktı. yani hiç sınırda dahi değil
Bibebek_2kedi mommy_pink 2 hafta önden veya geriden gitmesinin zararı yokmuşta 2 haftadan fazlası sıkıntı oluyor suyu filan fazla oluyor bildiğim kadarı doktorunuz daha net bilgi verir size zaten
Meltemozi Bence sıkıntı yok canım bende 30+6da gittim 1900 kilosu boyu da 42cm çıktı gayet iyi dedi doktor