Nihlem valla oyle diyorlar ben oğlumda midem bulanıyordu ama yemek yiyip içebiliyordum 3. Ayda kesildi ikinci gebeliğim bulantım çok oldu hiç bişey yiyemedim Herşeyden tiksindim 5 ayıma girdim kızım olcak genellikle oyle olcak diyorlar ama bence oyle değil benim ablam ilk oğlunda herşey yedi ikincide yemedi oğlu oldu şuan üçüncü gebelik hem yiyo hem midesi bulanıyo tekrar dediler bence bünye meselesi her gebelik farklı oluyo