Kizlar sabahtan beri sırt ağrım var. Bide ara ara kasıklarımda batma gibi his oluyo sanki adet olucam gibi. Adetten bir gün önce betam 367 çıktı 2 gün gecikmedeyim acaba doktor bana 9 Mayıs’ta keseyi görmek için gün verdi. Çok korkuyorum düşecek diye iki kimyasal birde boş gebeliğim oldu sürekli WC gidip kontrol ediyorum acaba kanamam diye kafayı yedim sizde normalmi bu böle belimin üstü sırt ortasında ağrı var