Baharkle Benim zamanım geldi 20+3 teyim 2 hafta içinde yaptırmam lazım işte avrupa tıpta yaptıracağım sanırım ama emin olamadım, kimse de yazmadı orada yaptırana denk gelmedim henüz 😂. 6bin cidden banada çok geldi 4 bin de çok aslında ama 6dan iyidir