Reglim 3 gün gecikti artımed kaset test yaptım pozitif çıktı buralarda filan okudum da yalancı pozitif veriyor yazanlar olmuş emin olamadım hamile olmayan arkadaşımda denedim onda hiç bişey çıkmadı bi kaç ay önce kimyasal geçirdim aynı test yapıp pozitif görüp kan vermiştim ama yinede kafam karıştı böyle okuyunca cuma günü kan vermeyi düşünüyorum ama insan yinede düşünüyor acaba mı diye olumlu sonuç alanlar yazabilir mi aşklarım