Jdkdkdldl şu an cumaya kadar dinlenme verdi pazartesi gitmiştim sadece 4 saatte bir parol icecegim. Cuma günü eğer ağrım azalmamissa o hunilesme buyumusse ona göre ilaç ya da iğne verecekmiş. Benim belimde ağrı var geçmiyor dinlenince de kasıklarım ağrıyor şiddeti azaldı ama sanki. Ya da öyle olmasını umduğum için sanırım ama azaldı gibi hissediyorum kasıklarımdakini. Düzelir inşallah çünkü daha çok küçük. Stres yapılmayacak işte de nasıl yapmazsın. Yatmaktan zaten strese giriyor insan sıkılıyorum