Mehtap_00 ben bebeğim olmadan önce yavaştan başlamıştım,bebeğim olacağını öğrendikten sonra cinsiyetini bekledim 15haftada öğrendim ve kıyafet aldım birkaç parça sonrasında hediye gelen şeyler oldu şuan 22 haftalık eksiklerimiz tabiki var,gardolabını aldım içine eşyalarını koyup bakacağım ne eksiği var kıyafet diye