Merhabalar, 15+6 günlük gebeyim. Bugün doktora gittim kız olabilir dedi.. Geçen hafta gittiğimde de erkek demişti %70…
Benım asıl merak ettiğim doktor hiç su yok yapısık gibi cocuk belli olmuyor dedi perinatolojiye yönlendirdi.Su içmenın dısında suyun artması için ne yapabilirim