Katherinne Kızlar e nabızda genelik haftam 1 ay önden gidiyor takipli doktorum güncelleme gönderdiğini söyledi fakat aylar geçti hala güncellemedi başınıza böyle bişey geldi mi nereye başvurabilirim güncellenmesi için
cerengeredeli Katherinne benimde sat 18 Ekim, e nabizda 27 Ekim görünüyor Aman ne zaman dogurursam o zaman düzelir 😂
Tomrisinizi Ben de de 33+0 olunca 34 gösteriyor 34+0 olunca 35 yani bir hafta öne atıyor kafam karıştı valla
Momiesss Mesela 32 +2 gibi olduysaniz arrik 32 bitti 33 ün icinde oldugunuz icin 33 yazar ben de 38+2 yim 39 yaziyor artik 39 dan gün aldigim icin