[silindi] Bende pcos var + enfeksiyon Fitil kullandım ama bana ısırgan otunu öneren de çok oldu Kullanan oldu mu faydasını gören
Ozlemdemir [silindi] annemde de enfeksiyon vardı idrar kaçırma vardı onunla geçti. Bizim bahçede ısırgan otu kendiliğinden çıkmış baya baya çoktu bi gün yeşil halini kaynatıp içti sonra bir hafta üst üste içti baya etkisini gördü