Bebeğin hareketlerini hissediyorsan sıkıntı yok.acilman varmış baulyagida iyi squat yap bol.bol belden ağrı baslamis regl.agrisi.gibi cok siddetli ve düzenli olacak şekilde bağrı olursa doktora gdersin ama hareket et bol.bol acilman arttsin canım.ama.bebegin hareketleri azsa doktora git mutlaka