Herkese merhaba ben 35+6 haftalık hamileyim, bebeğim uzun zamandır baş gelişli. Geçen hafta kontrolümde başı oturmaya başlamış dedi doktorum, bugün de duş öncesi aynada fark ettim vajinamın üst kısmı baya şişmiş. Zaten artık hareket ettikçe sızı hissediyorum, acaba bebek baya baya kanala mı girdi, benzer şeyler yaşayanlar var mı?