Baharcakirogullari Selamlar 18 Nisan günü zaten o hafta nişanım geldi diye foruma yazmıştım sonrasında 18 Nisan gecesi ufak ufak ağrılarım başladı bi hastaneye gittik ama eve geri döndük henüz yeterince sancı tespit edilmemişti ama 2 cm açıklık vardı. Sonra gece boyunca ağrılar devam etti sabah 4te şiddeti arttı ama eşim bir gece önceden uykusuz olduğu için biraz uyumasını bekledim çünkü doğum yapacağımı hissetmiştim resmen ve en iyisi o da dinlensin dedim. Sabah 7 ye kadar ağrıları bekledim sonra dayanamayacağımı fark edince eşimi artık kaldırdım ve direkt hastaneye gittik doktorum hemen bizi karşıladı ve direkt hastanede suyum geldi direkt doğumhaneye indik indiğimizde zaten açıklığım 5 cm olmuştu bile epidural yapıldı ve ağrıları epidural ile karşıladık. 2-3 saat içinde 10 cm açılmam oldu ve hiç ağrı hissetmedim ebe kontrole geldi ve direkt gidiyoruz dedi doğumhaneye geçtik ve geçmemizle doktorumun gelmesi ebelerin müdehalesi ve ıkınma derken 7-8 dk da kızım kollarımdaydı ve çok şükür her şey yolundaydı ♥️ sonrası muhteşemdi küçük bir kesi ile dikiş oldu ve ayağa kalkıp yürümeme engel değildi direkt ayaklandım ve 11 gündür hiç durmadım diyebilirim çok şükür 🥰 inşallah herkesin doğumu da benimki kadar güzel geçer 🎀👩🏻🍼
Fatma027 Baharcakirogullari Allah analı babalı büyütsün. Hayırlı olsun 🥰🫠Doğum öncesinde çok hareketli miydiniz, neler yaptınız? Detaylı anlatırsanız çok güzel olur. Allah’ım herkese böyle güzel doğum nasip etsin🥰
Lfekr Baharcakirogullari maşallah çok güzel olmuş 39+3 oldum hala gelmiyor gün geçtikçe stresim artıyor egzersiz yürüyüş vs bişey yaptınız mı acaba nst de sancılarım çıkıyor ama bir türlü doğum başlamadı
Kubra001111 Baharcakirogullari maşallah Allah analı babalı büyütsün, benim ilk gebeliğim 32+5 im 2 hafta sonra kontrolüm var ondan sonraki süreçte normal doğumu kolaylaştırmak için neler yapmalıyım kolay olması için siz ekstra birşeyler yaptınız mı bide bebeğimin kordonu boynuna yakınmış doktorum ani hareketler yapma dedi yürüyüş ve plates önerdi
ertonunannesi23 Baharcakirogullari masallah sağlıkla büyüsün sizinle aramızda birkaç hafta vardı sadece Instagram’dan takip ediyorum orada görmüştüm bebişinizin olduğunu. Çok güzel bir doğum olmuş . Allah bana da böyle bir doğum nasip etsin inşallah. 39+1 deyim
bir_busra Ne güzel bir doğumunuz olmuş maşallah, bebeğinizi sağlıkla büyütün inşallah. Bende epidural düşünüyorum da süreci daha detaylı anlatabilir misiniz birde ilk doğumunuz muydu acaba, darısı bizlere de olsun inşallah 🥰
Baharcakirogullari bir_busra evet benimde ilk doğumumdu sizler gibi çok endişeliydim her şey için epidural kulağıma çok korkunç geliyordu ama inanın hiçbir şey hissetmedim bile 🌸
Gulsahs Allah analı babalı büyütsün inşallah bizde 38 haftalığız inşallah benim doğumum sizin gibi pozitif olur🤲🏻🩷
gizemozel22 Neden bilmiyorum ama kesi fikrinden inanılmaz korkuyorum. Siz yaşayan biri olarak bu süreçte ne hissettiniz?
Baharcakirogullari gizemozel22 kesiyi hiç hissetmedim bile ben de sizler gibi okurken tuhaf buluyordum ama inanın bebeğinizi kucağınıza verdikleri an hiç bir şey hissetmez hale geliyorsunuz gerçekmiş ben tecrübe edindim, yazıyı biraz daha detaylandırıcam şimdi takip edebilirsiniz
Baharcakirogullari Kubra001111 benimde kordon 2 kere dolanmış çıktı kızım gerçekten doktor bu süreçte çok önemli ben sürekli suyumu kontrol ettirdim doktoruma ve beraberinde hep kızın pozisyonunu takip ettik ve sorun olmadı yazıyı şimdi biraz daha detaylandırıcam
Lfekr ertonunannesi23 doktorunuz ne zamana kadar bekleyecek bişey dedi mi inşallah sabırsızlanıp sezeryan kararı almaz diyorum 😅
queenanne1 Baharcakirogullari ayy maşallah ne güzel olmuş tam hayalimdeki gibi🫠🌸bebişinizede sizede şifa versin Rabbim. bende doğumu bekliyorum🩵
Baharcakirogullari Baharcakirogullari Sorulara istinaden şunu belirtmeliyim ki ben 38 hafta boyunca hiç durmadım 7/24 hareket ettim zaten süreç içinde toplam 8 kilo aldım 3.500 kilo bebişim doğdu çok şükür şu an 11. Günüm bütün kilom gitti. Ben hep olumlu düşündüm ve gerçekten gönlümden güzel geçeceğine çok inandım bu süreci ki şunu da belirtmem gerek ben iğne fobisi olan her şeyden korkan ve sürekli bayılan bir insandım asla doğum yapabileceğime inanamıyordum bile çok şükür Allah bana nasip etti. Son haftalar yemeklerime çok dikkat ettim akşam 7 den sonra gerçekten yemedim hep hareket ettim özellikle pilates falan yapmadım açıkçası ama yürüyüşü hep yaptım gerçekten çok rahatlattı beni onun dışında her şey biraz kişiye bağlı diyebilirim işimde şansımda yaver gitti çok şükür inşallah sizlerinde her şey güzel olur sağlıkla kucağınıza alırsınız 🥰
queenanne1 Baharcakirogullari ay inanmıyorum her kelimenizle aynıyız sanki yazıyı ben yazmışım.. bebeğim 3,5kg ben 8kg aldım ama normal doğuracağıma inanıyorum bakalım inşallah öyle olur sağlıkla🥹
Baharcakirogullari queenanne1 ay inşallah benimki kadar güzel olur sağlıkla alırsınız inşallah kucağınıza bol bol yürüyün ne olur gerçekten çok zor biliyorum kasıklara baskı yapıyor ama doğumdan sonra bir gram bir şey hatırlamıyorsunuz 🌸