Kahvedelisi Siyahbeyaz_ benim de 8 günüm Rabbim sana öyle güzel bir evlat nasip etsin ki kucağın boş kalmasın inşallah
Siyahbeyaz_ Kahvedelisi inşallah kuzum takmak ta istemiyorum. Sizce kuruma çizgisi mi marka artimed 🌼https://hizliresim.com/hf11iai
Imasleeper Kahvedelisi fotoğrafı açınca yok açmayınca var gibi 😅 kan vermek istemezsen yarın orta idrarınla dene canım bana yok gibi duruyor ama inşallah vardır ❤️
Kahvedelisi Siyahbeyaz_ kuruma çizgisine de benzemiyor valla İnan ki var yine ümit vermek istemiyorum ama görünüyor kız
Siyahbeyaz_ Kahvedelisi İnşallah kuzum oğlumla araları fazla olmasın istemiyorum nasip . Allah razı olsun🙏🏼