Canansrcm Kızlar 36+3 dün nstde sancım 50 60 ları buldu bugün uzanınca belimde aşırı bi ağrı oldu ve bebek kendini top gibi yapıyor kasıkta pek ağrı hissetmiyorum ayağa kalkınca geçiyo uzanınca belde yine ağrı oluyo sizce hastaneye gideyimmi
ArasMom__ Canansrcm ya belkide yalancı sancıdır korkutmam istemem 38+6 da giç belirtim yoktu belime bir kere tek sancı girdi gittğimde açılma 4-5 cm olmuştu ama öncesinde çok egzersiz yaptım suya falan oturmuştum