Asyaninannesi_ 2 aylık kızım duzenli emiyor hatta beni emzik niyetinede kullaniyor . Ama bazen meme istiyor kucagima aliyorum memeye gelince basliyor aglamaya gazını cıkaruyorum düzenli bagirsakdaki gazi icinde masaj yapıyorum. Ağlayınca kaldirip gezdiriyorum susuyor bu durumu yaşayan varmı?
bikbikbikaak Emzik niyetine kullanamaz sizi siz zaten emziksiniz çünkü. İlk 5-6 ay bebekten bi şey beklememek lazım, ayağa kalktığınızda sakinleşiyorsa ayağa kalkacaksınız maalesef. Birkaç arkadaşım koşarak emzirdiler aylarca