Buse4161 Kızlar hangi sebze yemeklerini yapıyorsunuz gebelikte? Ben pırasa falan sevmiyorum ama 2 gündür bi ıspanak yapıyorum var ya efsooo bol yoğurtla bi yiyişim var kıtlıktan çıkmış gibi 🤣
saglikciaanne Buse4161 ıspanağı yumurtalı ve sarımsaklı deneyin farklı bir lezzet oluyor ben öyle yiyorum. Şuan fasulye gelmeye başladı onu yiyorum , ara ara tavuk yiyorum. Ispanak gebeliğin başında midemi çok bulandırmıştı yiyemiyorum Malesef
Imasleeper Buse4161 ıspanağa bayılırdım dediğiniz gibi yoğurtlu felan sonra bi yaptım ama tiksindim ki öğüre öğüre içim dışıma çıktı. Pırasada öyle… sebzeci ben asla yiyemez oldum ya kocam gbi etobur oldum üzerime kebap atsınlar istiyorum 😂😂😂
buse2507 Hahah afiyet olsun canım ne güzel işte yiyebiliyorsan😁 benim iştahım kapalı ya hiçbişeyi öyle iştahla yiyemiyorum biber dolması çok hoşuma gidiyor sadece sebze olarak
Buse4161 buse2507 sağol canımm ben de onu yiyemiyorum ya çok sebze yemeği yiyemem o yüzden ıspanak yiyorum sadece 🥹
Imasleeper saglikciaanne taze fasulyenin de öyle kavurması çok güzel oluyor ay yemin ederim midem bulanmasa tencere tencere yiycem ama hepsinden midem bulandı
Buse4161 saglikciaanne ben tam midesizim ya hiç bir şeyden tiksinmiyorum. Yumurtalı halini böreğin içinde seviyorum canım yemek olarak yoğurtsuz yiyemiyorum ıspanak tadı acı geliyor
Buse4161 Ariadne teşekkür ederim canım sana da afiyet olsun. Bezelyeyi sevmiyorum kabağı da anca mücverde yiyebilirim 😅
Imasleeper Buse4161 ay evet ultrason görüntüsü de aynı o. Sevdim evlendim ama 9 ay taşı bide koca ve tarafına benzesin ayyy 😒
Buse4161 Imasleeper çok değişik bişi ya eşim Trabzonlu ben de ilk kez orda yedim normalde turşu sevdiğim için bunu da sevdim 😄