bildircinannesi Bugün devlet hastanesinde kan verdim sonuç bekliyorum umarım pozitiftir gelirken testte aldım dayanamadım hem dedim pozitifse bile hatırası kalır diye ama negatif çıktı silik bile değil hiç umudum kalmadı ama sonucu bekliyorum yine de 😍
bildircinannesi Esra-kk 10 dk bekledim kuruma bile çıkmadı attım testi çöpten alıp baktım bile hatta ama yok☹️
1tosbikannesi bildircinannesi rica ederim 🌸 bu gece düşer belki ama barkod numaran varsa hastaneyi arayıp bilgi alabilirsin. Haber alırsan bize de haber vermeyi unutma 😊
Aysinnn bildircinannesi e nabiza 1 gün sonra falan yansıyor hastanede verdiyseniz barkod varsa hastanenin resmi sitesinden barkodla bakın isterseniz
bildircinannesi 1tosbikannesi umarım güzel haberler veriirm eğer varsa 3+4 falan oluyor kaç çıkar sizce tahmini
Aysinnn bildircinannesi hastanenin resmi sitesine girin orada laboratuvar sonuç ya da tahlil sonuc diye yazar eğer ki barkod isterse o şekilde bı bakın bazen kimlik bilgileri de istiyor