Merhabalar
Benim çatlatma iğnesinden sonraki 13. Günüm artimed marka kaset gebelik testi yaptım. Negatif çıktı. Eğer gebelik olsaydı kaset test bile olsa çıkar mıydı? Yoksa erken gebelik mi yapmalıydım? Ovitrella sonrası test yapan arkadaşlar siz hangi marka test kullanıyorsunuz.