Busra14_ Dkyckbraaa-1 Hemen ogrenende var daha sonradan öğrenen de var. Ben mesela ilk gittiğimde iki kese vardı ama diğerinde bebek yoktu 10 gün sonra gittiğimde ikinci bebeğimde oluşmuştu.
Gizmmis 3+6 da gebelik öğrendim 6+0 da ikiz olduklarını öğrendim 4 gün oldu şimdi 9 mayısta gideceğim yani 7+3 de kalp atışlarını dinleyeceğiz inşallah ☺️ Dkyckbraaa-1
Busra14_ Dkyckbraaa-1 Evet böyle durumlarda bir 10 gün sonra tekrardan çağırıyorlar sizi çağırdılar mi
Gizmmis Dkyckbraaa-1 şüphelenmesi çok değişik olmuş eğer kanama alanı değilse bal gbi ikiz 😌🙏🏻 sağlıkla kucağınıza alın
Dkyckbraaa-1 Gizmmis şimdi bir sorum daha olacak benim hiç kanamam olmadı. Kanama olsaydı eğer kanamam olmaz mıydı ?
Gizmmis Dkyckbraaa-1 yok kanama alanı farklı bir olay kanama gelmesi ile alakası yok onun bildiğim kadarıyla
Busra14_ Dkyckbraaa-1 Kanamayla hiçbir alakası yok. Zaten sadece kese var belki şuan oluşma aşamasındadır. Belki de olusmayacaktir. Biraz zaman geçtikten sonra herşey belli olur zaten içiniz ferah olsun.