İmkanın varsa özele git 1 hafta sonra canım. Ben 6+4 de devlet hastanesine gittim kese var dedi bebek için uğraşmadı git şimdi 6 hafta sonra gel 12 haftalık olur varsa kalp atışını da duyarsın dedi resmen başından savdı. 7 +5 de özele gittim orda şükür duyduk