Sysesra 25nisanda beta hcg degerim 317 cikmisti dün 29nisanda tekrarlayalim dedik 25 cikti degerim. Herhangi bir agri sanci kanama lekelenme dahi yok anlam veremedim bu konu hakkinda bilgisi olan varmi ?
ruzgarmommy Sysesra canım kimyasal geçiriyorsun muhtemelen. Ama kendini üzme kimyasalın arkası normal gebelik. Reglin de bir kaç güne başlar. Bir sonraki aya muhtemelen güzel haberini duyarız. ❤️
Sysesra ruzgarmommy aslinda hic planda olmayan bi gebelik haberiydi bu ama insan gebe oldugunu ogrenince kendini o mod a sokuyo suan sevineyimmi uzuleyimmi bilemedim hislerim karisti eger gebe degilsem tekrar gebe kalmak istermiyim onuda bilmiyorum :(
ruzgarmommy Sysesra yani muhtemelen kimyasal bu gebelik yok umarım her şey gönlünüzden geçtiği gibi olur ❤️