Fatihinannesiii Arkadaslar e devlete giremiyorum şifremi bildigim halde yenileme de yapamiyorum . Telefon Hat başvurusu yaptım kimlikte hata var dediler iptal ettiler halbuki bir sikinti yok bugüne kadar kullandım . Bu durumu yaşayan var mı ![]