Dileminiz sırt üstü dümdüz uzanmayin zaten hamileliğiniz buna pek müsade etmez, nefes darlığı tansiyon düşüklüğü yaşarsınız ve bebeğe kan akışı çok iyi sağlanamaz bu yüzden hep sağ yada sol yan taraflara doğru yatın yastıklarla destekleyin.Ben sırt üstü tam değilde yarı oturur yarı uzanır vaziyette 2-3yastikla destekleyerek yatıyordum.