Öncelikle bu uygulamayı kullanırken acaba bana da doğum hikayemi yazmak nasip olur mu diyordum . Çünkü hamileliğim ne kdr güzel geçsede hep bir şeyler olacakmış gibi endişeliydim . Neyse 38+3 üncü günümde bir anda sırtım adet ağrısına benzer bir ağrı hissettim ardından kanlı bir akıntı gördüm . Ağrım kesilince doğumuma daha kalmıştır diye düşündüm . Ertesi sabah sıfır ağrıyla uyandım ama bu sefer akıntıma eşlik eden ıslanmalarımın olduğunu fark ettim . Başlarda normal karşıladım ama taytıma kadar ıslanınca kesemin delindiğini anladım . Eşim işten gelince 16.00 gibi hastaneye gittik . Ebeler kontrol edince bunun büyük ihtimalle akıntı olduğunu söylediler . Nst de sancım çıkmadı ama bebeğin hareketlerinden şüphelenen doktorum alttan muayene edince kesem tamamen boşaldı ve benim direk yatışım yapıldı . İlk etapta 3 cm olan açılmam odaya alınmamdan sonra 5 cm ye çıkmıştı . Başta asla rahatsız etmeyecek hafif sancılar gelip gitti . Psikolojik olarak çok iyiydim . Açılmamın çabuk ilerlemesi ebeleri çok şaşırttı. Daha da çabuk ilerlemesi için alttan suni sancı verdiler . İşte o zaman doğumun asıl zor kısmının o sancılar olduğunu anladım . Gelip de gitmeyen sancılardı . O esnada ne yapacağimi bilemiyordum ve en zor kısmı o sancılarla nst ye bağlamalırıydı . En son artık dayanamadığımı ıkınmak istediğimi söyledim ebe nst için geldiğinde bebeğin kafasının göründüğünü söyledi . Ondan sonrası o kdr kolaydı ki . Doktorlar ebeler hemen doğum için hazırlık yapıp bana doğru ıkınmanın nasıl olduğunu anlattılar . O kdr çok sancıların bitmesini istiyordum ki onların dediği her şeyi yaptım . Bir kaç doğru ıkınmadan sonra bebeğim 23.45 de doğdu şükür . O an o kdr rahatladım ki . Doğum esnasında atılan kesi doğumdan sonra atılan dikişler inanın insanın umrunda olmuyor . Çok şükür bebeğimde bende çok iyiz .Dikişler dışında bir sorunum yok . Bir gece hastanede kaldıktan sonra taburcu edildik . Allah doğumu bekleyen bütün annelere kolay bir doğum nasip etsin inşallah. Doğum esnasında sadece doğumdan sonrasını düşünün ve asla benim gibi kaçıp gitmeyi düşünmeyin:)