15+4 de gittiğimde özel de doktorum kız dedi hatta ısrarla kesin mi dedim evet kesin kız dedi. Renkli ultrason cihazıyla bakmıştı bugün 18 haftayim detaylı ultrasonla organlarına bakti devlet hastanesi en son cinsiyete geldi sıra size ne dediler dedi bende bise demediler dedim bilerek baya baktı erkek %90 dedi popodan bakıyorum ama dedi . Sizce hangisi doğru söylüyor çok karışık hissediyorum ☹️